måndag 8 maj 2017

Trädgård Maj 2017

Nu kan jag inte hålla mig längre! 😊
Måste få börja dokumentera lite bilder från "Trädgården". Eller rättare sagt det som ska bli en trädgård!
En av de delar jag påbörjat (för varför ska man bara hålla på med ett projekt? Hahahaha) är min blivande köksträdgård.
Detta område ska omringas av Måbärshäck, ha en stor rostig portal med klätterväxter i ingången och armeringsmattor i bakkant. Den sida jag fotat från är bakkanten som vetter mot vår lilla skogsdunge. Det blir någon form av grus på marken mellan pallkragarna, som kommer att vara flera än de på bilden! Tror och hoppas att detta blir bra eftersom området får sol i stort sett hela dagen och Måbärshäcken så småningom kommer att ge lite lä.

Men så tråkig bilderna blir nu innan det grönskat........ Men det kan bara bli bättre 😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar