lördag 3 februari 2018

Någonstans under all denna snö.....

Denna vinter kommer man minnas som en av de allra snörikaste på mååååånga år!! Jag kommer ihåg att när jag fotade vår grill-kåta den 20 januari så tänkte jag " Jösses, kommer den verkligen vara framtinad innan midsommar!?"
När jag fotade i veckan som var så började man ju få känslan av att den aldrig kommer att kunna användas igen.....
På bara drygt en vecka har snömängden ökat med närmare en meter!!
Nog för att jag tycker att det ska vara vinter då det är menat att vara vinter,men NU räcker det faktiskt!! Längtar efter soliga fina dagar då inte en enda snöflinga faller..........

Någonstans under all denna snö döljer sig nedgången till vår matkällare?! Jag som snart vill gå ner för att hämta upp de (förhoppningsvis) övervintrade pelargonerna!? Hmmmm Känns som jag ha ett rejält gym-pass framför mig. Måste ju vara dryga 2 meter snö där i trappen!😲😱

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera